Thursday, April 19, 2007

Renkli Bezeler

Harika görünüyor değil mi? Canım çok sıkılıyordu. Mutfağa baktım ve ne yapabilirim diye düşündüm. Uzun zamandır gıda boyalarıyla birşey yapmamıştım. Renkli renkli beze yapayım dedim. Pudra şekerimde yoktu. Rondada kristal şekeri çekerek pudra şekeri yaptım ama içine birazda vanilin koydum. Sonuçtada bu şirin bezeler ortaya çıktı.

Malzemeler

3 yumurta beyazı
2 çay bardağı pudra şekeri
1 çay kaşığı krem tartar
Gıda boyaları


Yapılışı
Yumurta beyazlarını krema gibi olana kadar çırpın.
Krem tartarı ilave edip tekrar 3 dakika kadar çırpın.
Azar azar şekeri ilave ederek çırpmaya devam edin.
Karışımı parçalara ayırıp çay kaşığının ucuyla aldığınız gıda boyasıyla karıştırın.
Pişirme kağıdı serdiğiniz fırın tepsinin üzerine tatlı kaşığıyla parça parça koyun ve şekillendirin.
80-100 dereceye getir diğiniz fırında 3 saat kadar pişirin.

Afiyet olsun!

Copyright © 2007; Metnin ve fotoğrafın her hakkı saklıdır. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden hiç bir yerde kullanılamaz.

No comments:

Post a Comment